Klag online

Klag online viser dig, om du har mulighed for at klage over en vare eller tjenesteydelse. Du skal blot udfylde nogle felter med information om varen eller tjenesteydelsen, og så vil du med det samme kunne se, om du har mulighed for at få behandlet klagen. Klag online fortæller dig også, hvor du skal henvende dig for at få klagen behandlet.

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet går over til en ny løsning
Klager ved Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet bliver fra februar 2020 behandlet i Klageportalen for Nævnenes Hus.
Hvad betyder det for min sag, som forbruger og erhvervsdrivende? Læs mere her.

For klager der behandles andre steder, fx hos Forbrugerombudsmanden eller Ankenævnet på energiområdet, fortsætter systemet uændret.
  • Vælg klageemne

    Her vælger du, hvilket område du gerne vil klage indenfor.

    1
  • Vælg type

    Her vælger du, om din klage vedrører køb, reparation eller lignende.

    2
  • Detaljer

    Her vil vi bede om nogle detaljer angående din klage fx hvad du har givet for varen, og hvornår du har købt den.

    3
  • Kan du klage?

    Baseret på de oplysninger du har givet, kan vi oplyse, hvortil det er muligt for dig at klage.

    4

Hvad drejer klagen sig om?














Vælg emne

Vælg et område fra nedenstående liste og tryk næste
Vælg et underområde fra nedenstående liste og tryk næste
Information
Find varen eller ydelsen
Hvis du ikke finder præcis den vare eller ydelse, du ønsker at klage over på listen, så vælg en, der ligner meget.


Der er desværre sket en fejl!