Tjek din klage

Ved at tjekke din klage kan du få svar på, om Forbrugerombudsmanden kan hjælpe dig med dit spørgsmål/klage. Du kan klikke dig frem og tilbage ved at bruge knapperne nederst.
 
  • Tjek

    Vi har brug for oplysninger om din henvendelse.

    1
  • Gå videre?

    Baseret på de oplysninger du har givet, kan vi oplyse, om det er muligt at gå videre.

    2

1. Hvad drejer din klage sig om?

* Klik på den af knapperne, der bedst beskriver din situation:





2. Hvad vil du klage til forbrugerombudsmanden over?

Din henvendelse behandles af...
Brug for yderligere hjælp?
Hvis du stadig er i tvivl om, hvorvidt Forbrugerombudsmanden kan behandle din klage eller dit spørgsmål, kan du ringe til os alle hverdage mellem 9-12 på tlf. 41 71 51 51 for vejledning.
 
Du kan finde svar på de mest almindelige spørgsmål om forbrugerkøb i Forbrugerhotlinens chatforum og chatte direkte med en medarbejder mellem 9-15 hver dag. Du kan også ringe til Forbrugerhotlinen mellem 11-13 på tlf. 70 13 13 30.

Find mere information om Forbrugerhotlinen på www.forbrug.dk


Der er desværre sket en fejl!