Klag online

Klag online viser dig, om du har mulighed for at klage over en vare eller tjenesteydelse. Du skal blot udfylde nogle felter med information om varen eller tjenesteydelsen, og så vil du med det samme kunne se, om du har mulighed for at få behandlet klagen. Klag online fortæller dig også, hvor du skal henvende dig for at få klagen behandlet.

Min sag og Klag online lukker d. 25. august 2020

Min sag nedlukkes og fremover vil sagsbehandlingen foregå via e-boks. Hvad betyder det for min sag, som forbruger og erhvervsdrivende? Læs mere her.

Klag online lukkes og erstattes af det nye system til indberetning af klager: ”KFST indberet”. Det nye system er åben for henvendelser fra d. 25. august 2020.


 

Problemer med at indsende klager

Der er kan pt. kun indsendes klager via Internet Explorer.



 
  • Vælg klageemne

    Her vælger du, hvilket område du gerne vil klage indenfor.

    1
  • Vælg type

    Her vælger du, om din klage vedrører køb, reparation eller lignende.

    2
  • Detaljer

    Her vil vi bede om nogle detaljer angående din klage fx hvad du har givet for varen, og hvornår du har købt den.

    3
  • Kan du klage?

    Baseret på de oplysninger du har givet, kan vi oplyse, hvortil det er muligt for dig at klage.

    4

Hvad drejer klagen sig om?














Vælg emne

Vælg et område fra nedenstående liste og tryk næste
Vælg et underområde fra nedenstående liste og tryk næste
Information
Find varen eller ydelsen
Hvis du ikke finder præcis den vare eller ydelse, du ønsker at klage over på listen, så vælg en, der ligner meget.


Der er desværre sket en fejl!